Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Tuesday, February 1, 2011

KUIH APAM!EH KWAPM..




Tengah memeningkan kepala uruskan borang KWAPM..Untuk pilih murid yang layak untuk terima bantuan.. Kena kira pendapatan Perkapita..key in nama dan alamat,dan Pengerusi PIBG akan pergi sendiri ke rumah murid tu untuk siasat kebenaran maklumat yang diberi..

Lucu ada..geram ada..sedih pun ada..Lucu bila baca maklumat yg ditulis..Lain ditanya lain dijawab..Orang tanya pasal HUBUNGAN..ditulisnya '5 KALI SEMINGGU'..Aiyyoo memula cem blur je..tak faham maksud dia..Lepas tu terburai kitorang gelak..adeh la..malu betul..huhu

Faham tak?!ehee..kalu tak faham,baca banyak2 kali..

16 comments:

DKosongLapan said...

uiiii..kalo de 500 mughid....kene kighe le soghang2 ye??? jenoh jugak tu....

errr...hubungan 5 kali seminggu??? kekekekeke

Kengkawan said...

5 kali.. hehehheheheh

rossoneri said...

jap, orang tu saja nak buat lawak ke mmg dia xpaham soalan hahaahaha.. yg isi borangnya tu murid ke parents

Solihin Zubir said...

5 kali seminggu? ahahha.. ota biri btol.. heheh..

IMANSHAH said...

xbercuti le gamaknya ye

azieazah said...

Huhuhu 5 kali seminggu?

dasat lagi hebat. hahahaha Minum Jamu apa gamaknya tuh? :)

Cma Shiema said...

ramainye anak murid ...

hehe3..5x seminggu...adeh~~udah kemana pikiornye tu...

MAPPIAU said...

hah?? biar benar ade yang jawab cenggitu hadoiii la memang pecah perut saye gelak bace, hahaha

whitecappuccino said...

hahaha..ada jugok ko hok lagu tu??

Citarasa Rinduan said...

waka...waka..
ayu senyum sorang2 udahlah yer

Kalamhati said...

>>D08:
dia ikut data maklumat murid..jika gaji bawah 800 ke bwh..layak dapat borang KWAPM ni..borang je..then lepas tu baru proses..

td Kalamhati proses dlm 300 borang tu pun dah jenuh dah..

Kalamhati said...

>>Kengkawan:
hehe bkn tahun ni je..thn2 b4 ni pun ada yg tulis gitu..huhu

>>rossoneri:
bukan buat lawak dah ni..memang dia faham gitu..parents yg isi..kalu murid takde la buat gitu kot..hehe

>>Solihin:
hehe tu je yg difikir kot..tu yg anak berderet2 tp takde kualiti

Kalamhati said...

>>Imanshah:
huhu macam2..

>>azieazah:
hehehe jamu tunjuk langit kot..
kdg2 buat sy sakit jantung je baca..mcm2 hal
kt skolah ni ramai yg mix indon..huhu tu psl kot tak berapa faham nak baca

Kalamhati said...

>>Cma:
jumlah murid overall dlm 1.2k
hehe tu la psl..abis rahsia org tau..huhu

>>Diana:
haha kitorang td memang kecoh satu bilik maklumat tu gelak..dlm duk tension tapis borang ada jugak yg hiburkan hati..

>>WC:
meme ado ciknor..huhu bukan kali pertama ni..member bgtau sebelum2 ni pun ado hok jwb gitu

>>Sis Ayu:
hihi senyum simpul ke ayu?..=p

MOH KEMBARA said...

Salam Cikgu Wan, mmg penah baca joke camni tapi dlm BI. Dalam borang survey tanya Sex? Applicant jawab 5 times a week, atau seumpama. Ni bantuan baru yek?

CTE said...

bagusnya pengerusi PIBG sekolah awk...melawat rumah pelajar miskin...sekolah saya, cikgu2 je yang pergi ..