Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Saturday, January 15, 2011

PROUD OF THEM!


Persembahan ini dibuat sempena Majlis Perpisahan seorang guru lagi yang bersara 
di sekolahku semalam..Serius hati ini tersentuh melihat mereka ini..
Betapa istimewanya mereka..Dengan cara mereka yang tersendiri..

**Teringat bait-bait lagu Perwiraku (betul ke tak tajuk dia)..

Aku bukanlah seorang perwira
Gagah menghunus senjata
Tapi aku rela berjuang
dengan cara sendiri
demi cinta ini...



12 comments:

Hanisah Safian said...

alallalalallalal.comel nyee :)

IMANSHAH said...

tentu sukar mengajar anak2 istimewa kan

ckLah@xiiinam said...

Teruskan perjuangan cikgu...

sarah-najwan said...

murid istimewa pom ada keistimewaannya..
mereka juga boleh mmbanggakan guru kerana mereka juga telah dididik oleh guru..bravooo

whitecappuccino said...

mereka memang istimewa dalam cara mereka yang tersendiri..

nmkhairulazlan said...

Tahniah atas kesabaran dan kesungguhan cikgu-cikgunya...

Kalamhati said...

>>Hanisah:
hehe yg paling tepi kiri tu paling comel..sindrom down..gebu giler..selalu kena cubit pipi ngan cikgu2..geram hehe

>>imanshah:
sukar..tp itulah amanah yg perlu dipikul oleh guru pendidikan khas..setakat mengejar mana2 murid yg terlepas keliling sekolah tu dah biasa bg guru2 pendidkan khas ni..

Kalamhati said...

>>ckLah:
tahniah utk guru2nya..=)

ummi sarah-najwan:
mereka juga punya hati kan..memang tabik spring ngan guru2 PK ni..

Kalamhati said...

>>Ciknor:
betul tu..sy memang tersentuh sokmo kalu tgk demo2 ni..

>>nmkhairulazlan:
memang mereka patut dipuji..sabar melayan kerenah murid2 istimewa ni..bukan mudah

Kengkawan said...

salam..
ada yang hyper x?

Kalamhati said...

>>Kengkawan:
salam..
ada..yg mencederakan diri sendiri dan kawan2..yg tu mak dia memang ada sekali menemani dia..kesian

noraim said...

mesti comel jek dorg kan?
selalu nya bila tgk kanak² mcm ni mudah jek air mata turun.