Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Wednesday, December 15, 2010

KEPUTUSAN SEPARUH AKHIR PIALA SUZUKI AFF 2010: MALAYSIA 2- VIETNAM 0.


(sumber gambar dr Sharinginfoz)

Tahniah kepada Malaysia kerana berjaya menjaringkan 2 gol dalam perlawanan Separuh Akhir pertama yang berlangsung di Stadium Nasional, Bukit Jalil. Dan Safee Sali manjadi hero negara kerana menjaringkan kedua-dua gol kemenangan untuk membawa Malaysia mendahului pusingan pertama ini..

Gawang Malaysia nampaknya kukuh untuk ditembusi oleh pemain-pemain Vietnam. Penjaga gol Malaysia, Khairul Fahmi cekap dan tangkas menangkis setiap percubaan pemain Vietnam. Syabas dan tahniah kepada beliau. Memang terbaik dari ladang..hehe

Tak sabar menunggu perlawanan seterusnya pada hari Sabtu ini, 18 Disember 2010 kalau tak silap..Semoga Piala Suzuki 2010 ini bakal menjadi milik kita..InsyaAllah!Sama2 kita doakan..

Encik Eelobor mesti bersorak gembira kat stadium sana..hihihi

11 comments:

Citarasa Rinduan said...

cikgu. eelobor sure posing maut bersama permain..heheheh

TAHNIAH MALAYSIA

Syed Hilmi Syed Yahya said...

aku dh agk dh,Malaysia pasti leh menang,,,coz cari permainan Malaysia dh berbeza berbanding dulu,,,,haha...Malaysia boleh,,,!!

Tok Esah said...

wah, jeles tol tak dpt pergi stadium.. huhuuhu


pape pun tahniah malaysia

Malaysia 2-0 Vietnam, Separuh Akhir piala Suzuki 2010

Kalamhati said...

>>Sis Ayu:
hehehe kita tunggu entry dia pasal ni..mesti posing maut punya..=p

>>Syed Hilmi:
Malaysia dihati ku..hehe insyaAllah Malaysia pasti boleh!

>>Tok Esah:
takpe..Tok Esah kena study utk imtihan dulu..yg tu lebih penting..hehe

Hanisah Safian said...

GO MALAYSIA GOOOOOOOOO!! :P

Kalamhati said...

>>Hanisah:
whaa semangat dia!hihihi

Gayahspears said...

ni yg Gayah makin semangat nk g men futsal kat Putrajaya bila Malaysia menang..hihihi

kay yea said...

terbaek la malaysia!~ :)

alinac lover said...

kak..yong ni main kasi je duit kt org tu nak pinjam
hahha

pastu org tu dr smlm smpi hri ni dok msg nak pinjam lg duit yong
yong x sdap hti la

isk

dia tu dulu cust online yong

jd kenal mcm tu jela

xde rapat pon..dia ckp da kawen

tp kenapa nk pinjam duit ngn yong..heran ni

Mohamadazhan hjDesa said...

Malaysia main dah ada byk perubahan. tak macma dulu. tak dapat p stadium coz tgh cuti, aku lepak kedai mamak saja lah,hehe. skit2 mcm stadium jg.haha

S..U..D..@..I..S said...

thniah Malaysia...
semoga corak yang sama dipersembahkan diVeitnam nnt