Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Wednesday, December 22, 2010

KEPANTASAN MATA BLOGGER

Jeng!jeng!Ada segmen baru lagi..Mesti join ni!hehe..Ni jawapan yang hamba ketemu setelah hampir 15 menet menjegilkan mata hamba sampai juling..hehe

Letak header bos dulu..hehe



Cari siapakah pemilik serpihan header dibawah ini dan berikan nama pemilik blog tersebut berserta urlnya sekali ;
    1. image
    2. Lily Elisa @ http://lilyelisaabubakar.blogspot.com

    3. image
    4. Indra Amirrul @ http://fiarcacoutura.blogspot.com

    5. image
    6. Eddie Yustin @ http://www.borakkosong.com

    7. image
    8. Ujang9897 @ http://azfar9897.blogspot.com

    9. image
    10. BEN ASHAARI @ http://www.benashaari.com


Akhir sekali, pendapat saya tentang segmen ni ialah ia merupakan segmen yang amat bagus untuk senaman mata anda selain dapat melancarkan perjalanan darah dan  oksigen ke otak dan seluruh badan anda. Saya terasa seperti otak saya ringan sekali seperti telah diletak minyak
 pelincir. Rasanya karat2 dalam otak saya dah tiada lagi. Saya amat setuju kalau segmen ini diteruskan dari semasa ke semasa...peace!=)



10 comments:

Nur Azila Ismail said...

gudluck akak ! :D

Kalamhati said...

tq zieyla!hehe

IMANSHAH said...

macam betul je kak wan..hehe

jemput ke blog saya, ada pantun

Kalamhati said...

>>Imanshah:
harap2 mengena lah..hehe

orait!kak wan jenguk skang..sori baru nak mula jalan2

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tahniah sis

Kalamhati said...

>>LM:
lum tau lg betul ke tak ni LM..huhu

atiEnabErn said...

Kalamhati : Good luck ya ... memng pntas laa mata akak tuh .. hu3

Kalamhati said...

>>atien:
mekasih atien..dah ada pemenang dah..lagi pantas..huhu

rossoneri said...

rajin akak nih...laju betul join..kita stiap kali tgk mesti dah habis segmen hahaha

alinac lover said...

heheh akak ni sempoi gak ek
ayat semua bole tahan

hehhee