Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Friday, November 5, 2010

Aaaaaaccchhhhh...ikh tak jadi lak!!


Hahaha pernah jadi tak kat korang?Eeeiii geram kan?
Elok2 nak bersin tetiba tak jadi..
ikh ikh rasa cem nak guling2 je bagi bersin balik!!ekeke


10 comments:

cik hani said...

hahaha.penahhhh~
geram...rasa nak geli2 hidung ni..

Kalamhati said...

>>cik hani: hihihi tau takpe..=p

sarah-najwan said...

saya pom biasa..jika gini..punyerlah frustkan..org ckp..pi bwh matahari yg baru nk terbit..baru mudah bersin..hehe

kwn saya mmg gtu..asal kene matahari nk terbit..bersin manjang..

tapi bersin ni baik utk kesihatan..sb tu kita sebut Alhamdulillah..betul x?

Kalamhati said...

>>akak sarah-najwan: hehe betul tu..bersin ni kuar penyakit dr badan..sebab tu kita sebut alhamdulillah..dan orang yg dgr kena sebut 'yarhamkillah'..kita doakan balik ''yahdiina wayahdiikumullah''..=)

cikgu isza said...

memang rasa nak korek jer hidung tu bagi bersin..
:D

mzhany said...

hahhaa pernah pernah, gerammm je..sbb bile dah bersin rs puas je kan...

ProfHariz said...

Kalau cam nie rasa xpuas gila... Hahaha..

Nak je kasi bersin kalau boleh

Solihin Zubir said...

haha.. btol.. kalo rasa nak terbersin, tiba2 xnak keluar mmg sakit hati..
rasa x puas.. hehe..

Kalamhati said...

>>ProfHariz: hehe betul2..geram semacam je kan


>>Solihin: selamat kembali!..hehe pekabo?
hehe tau takpe..rasa nak picit2 je hidung bg bersin balik..haha

Kalamhati said...

>>mzhanny: hehe memang geram kan..haha rasa tak puas je..