Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Thursday, October 28, 2010

Saya pun excited nak pegi..Anda nak ikut?

Hehe tak pergi mana pun..Nak cerita tentang keywords ni..Kreatif sungguh orang yang search tu kan..Tak terfikir dek akal kita lak..huhu 



Agak-agak apa yang dia fikir waktu taip tu kan..Excited nak melancong kot..hehe




Ada cermin arab lak ek..hehe mesti dia nak cari doa dalam Bahasa Arab tu
Yang bawah sekali tu yang tak tahan nak gelak..kalaam tu betul dah..
Kok ada saji kat baju sultan!gimana gitu..ekekeke

Warna-warni blogging..Ceria gak hidup bila tengok keywords pelik2 ni..ahak



2 comments:

rossoneri said...

budak2 kot yang search tu

Kalamhati said...

>>rossoneri: ye kot..takpun dari Indonesia..huhu