Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Sunday, October 3, 2010

Peluang untuk blogger baru!!

Peluang untuk blogger yang baru nak berjinak dalam dunia blogger!!Jangan lepas peluang!Kalau nak blog anda dikenali..dan dikunjungi..Boleh la mencuba nasib kat blog BEN ASHAARI ni..Bukan selalu nak dapat ni tau

Ku hanya panjangkan khabar je..kot2 ada yg terlepas pandang..sampai menyampaikan amalan kita..betul tak?Bulan lepas BEN dah tolong saya..listkan blog saya yang tak seberapa dalam bloglist dia..dan sekarang peluang korang plak..

Syarat2 dia mudaaah sangaat...haa tengok kat bawah ni..

Aku perhatikan ada banyak blogger blogger baru yang singgah kat blog aku dan meninggalkan komen .. Jutaan terima kasih ..

Memandangkan ramai jugak blogger baru singgah ke blog aku , maka aku nak masukkan mereka ke dalam blog list aku ni ..

Syaratnya .. mudah saja .. Sila buat satu entri .. letak

  1. image header ini ...

  2. TAJUK : BLOG LIST BEN ASHAARI SEPTEMBER

  3. letakkan url di ruangan komen entri ini ..

Tarikh tutup ?? Hari ini .. sebelum 12 tengah malam (03/10/2010) ..

Kalau rasa rasa anda blogger baru , sila je join ... jangan malu jangan segan .. sama sama kita bantu membantu .. Yang lama kalau berminat pon , boleh jer ...

Yang penting , blog mesti aktif !!! Setiap hari mesti ada entri ... Wajib ada yer..

Blog list akan kekal sehingga hujung tahun ..


4 comments:

Ben Ashaari said...

terima kasih kerana sudi panjangkannyaaa... huhu

Kalamhati said...

sama2 kasih..bantu membantu amalan kita..=)

shahrilhakime said...

alamak....dah miss....haghi ni udah 4/10 ...adoooiiii

Kalamhati said...

huhu semalam bz ek..tak jenguk blog.takpe next time cuba lg..Ben slalu open bloglist ni..insyaAllah