Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Wednesday, October 13, 2010

Nak beli minyak wangi?..Tunggu dulu!

Lady Gaga Bakal Keluar Jenama Minyak Wangi Sendiri
MENGIKUTI jejak selebriti Hollywood lain, penyanyi Lady Gaga juga akan menghasilkan produk minyak wangi jenamanya sendiri.
Dikhabarkan minyak wangi tersebut diberi nama "Monster" seperti nama pangilan para peminatnya.
Minyak wangi tersebut dijangka akan dipasarkan pada tahun 2012. Ini merupakan langkah pertama Gaga untuk bertapak dalam bidang perniagaan.
Menurut Splash News, minyak wangi hasil kerjasama Gaga bersama Coty Inc ini bukan sekadar khabar angin. Ini kerana pemilik nama Stefani Joanne Angelina Germanotta ini sudah pun mereka bentuk botol minyak wangi ini.
Biarpun konsep minyak wangi tersebut masih belum jelas, namun ramai yang berpendapat ia berbeza dari minyak wangi yang terdapat di pasaran.  mStar Online


------------------------------------


Mana tau anda suka minyak wangi ni..hehe so kena la sabar ye..pakai la One Drop pepium dulu sementara tunggu launching..hehehe



9 comments:

alinac lover said...

MESTI PELIK MCM DIA JUGA KAN~

Gayahspears said...

hahaha.. wangi la sgt :)

Kalamhati said...

>>>yon: tu la yg akak pk gak..hehe duk bayang cemana la bau lady gaga ni..hehee


>>>gayah: ahak..wangikan diri anda dgn monster lady gaga!=p

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

nakal x pakai minyak wangi pun..dh wangi..hahahah

eelobor said...

rasanya tak tertunggu sangat kut minyak wangi minah nih

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

jgn bau daging udahlah....eik...

Kalamhati said...

>>>nakal: hahaha gud2..pkai minyak angin je pun takpe nakal..


>>>eelobor: hehe tu la..cem tak berminat ngat..haha


>>>sis ayu: kihkihkih..ok lagi tu..takot bau daun pegaga je (amik sempena nama dia!hahaha jahat sy)

Solihin Zubir said...

eurghhhh... apela agaknya bahan2 lam dia taruk lam minyak wangi dia nnt..
lady gagap nie dhla makhluk pelik.. huhu..

Kalamhati said...

hahaha tu la pasal..kot campo rempah ratus ke..hihihi