Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Friday, October 29, 2010

JUARA GADIS MELAYU MUSIM KE 3..SIAPA?

(gambar dipinjam dari Flickr)

Norazrina bt Mohd Salleh (Rina Salleh)

Tahniah ye..Moga2 kekal membawa indentiti kemelayuan tu sampai bila-bila..
Ku tak pernah ikuti program ni, tapi malam ni tertekan plak..hehe

Corat-coret GM3:
  • Rina ni kira ada ilmu la di dada..Jawapan yang dilontarkan pun kira berisi..Takde la duk ulang point sama je..seorang blogger juga rupanya..hehe
  • Ada GM yang macam tak konfiden je nak jawab soalan..Berdebar barangkali..Tapi kalau nak masuk pertandingan macam ni kenalah konfiden kan..Dan siap siaga dengan ilmu dalam pelbagai bidang..Tidaklah pi mai pi mai tang tu je jawapan.
  • Juri2 yang dipilih kira ok la..dari pelbagai bidang sampai ke angkasa lepas (Dato' SMS)..hehe
  • Yang tak tahannya tengok Sharifah Shahirah..huhu sian Ashraaf asik  kena potong cakap je..Baik la bagi dia sorang je jadi pengacara..hehe..asik enterprem Ashraaf je..kan ada skrip sorang satu..huhu
  • Tu je la kot..komen lebih2 kang kena banned lak (hehe cem artis lak)...tapi kita ada hak untuk keluarkan pendapatkan selagi tidak keterlaluan.
  • Satu lagi yg tak sukanya ialah yang bertudung tu semua 'terpaksa' nampak leher sebab nak gayakan fesyen tudung moden tu..huhu tak gemor teman nengok..sori la mengata kat sini.


Wallahu a'lam..yang lemah dan silap tu adalah dari diriku sendiri..hanya Dia yang sempurna..



9 comments:

eelobor said...

gambar yg di pinjamkan tu nanti kena pulangkan balik tau...hihihi.

Kalamhati said...

>>eelobor: hehehe insyaAllah2..=p

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

wah...

tak ikuti pun gadis melayu
thanks beritahu...
rasanya dia kerja mana eik?...adal mana eik?

Kalamhati said...

>>Sis Ayu:saya pun tak ikuti.cuma td berkesempatan tengok..

dia ada bisnes online jual2 tudung dan pakaian..kerja lain tak sure...asal selangor kalau tak silap

alinac lover said...

ala..xpnh tgk pon..last2 thu pemenang je dlm blog..hehhe

Kalamhati said...

>>Yong: hehe akak pun tertengok malam td..hihi

MOH KEMBARA said...

Salam Yong Kalamhati,
heee tak tengok program ni...cam main pondok2 jer, baik baca buku. Tahun pas tengok sbb curious kendian tak minat.

Kalamhati said...

>>Moh Kembara:
Salam kembali..huhu saya sokong..tak berapa minat..=)

Rina Salleh said...

terima kasih :)