Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Thursday, September 16, 2010

PENDAPATAN LUMAYAN DENGAN NUFFNANG..

Pendapatan lumayan dengan Nuffnang



SEBUT sahaja Nuffnang, mustahil jenama komuniti pengiklanan blog itu tidak dikenali oleh blogger-blogger di seluruh Malaysia. Tidak hairan juga, jenama itu amat dikenali di negara-negara jiran terutama Singapura, Australia dan Filipina.

Sumbangan Nuffnang amat besar buat komuniti blogger yang menjadikan jenama itu sebagai platform untuk menjana pendapatan sampingan yang lumayan. Tidak keterlaluan jika dikatakan pendapatan yang diperoleh daripada Nuffnang adakalanya melebihi pendapatan pekerjaan tetap.

Iklan-iklan daripada Nuffnang yang merupakan komuniti pengiklanan blog pertama Asia Pasifik kini boleh dilihat di lebih 100,000 buah blog oleh lebih tiga juta orang setiap hari.

Ada juga disebut beberapa nama blogger yg dah berjaya mencipta nama dalam dunia blogging..antaranya Redmummy , Proudduck dan Izdyani..Baca selanjutnya di Kosmo! Online ..

--------------------------------

So rakan-rakan blogger ku semua..sama-sama kita jadikan mereka contoh terbaik..ini hanya beberapa nama yg diambil..kita semua tahu ramai lagi memang bagus dan terbaik mcm mereka bertiga ni yg boleh kita jadikan contoh..yang blogging dengan hati yang ikhlas..jika kita ikhlas..insyaAllah ramai yg suka kawan..duit bukan jatuh tempat pertama..tetapi sharing..yg menjalinkan hubungan persahabatan dan persaudaraan..dan rezeki Allah pun datang pada kita...insyAllah..=)




No comments: