Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Tuesday, September 14, 2010

Kalamhati: 50th follower!


And the winner iiiiissss.....AIN NEOLLENE!!..hehe
Tahniah kerana menjadi pengunjung Kalamhati yang ke-50!
Terima kasih kerana sudi ikut saya..=)

Kalau berminat dengan fotografi..
dan minat nak tengok hasil seni Ain Neollene ni.
boleh la jenguk2ke blog beliau..di SINI

Terima kasih juga kepada semua yg sudi luangkan masa jenguk
blog ni dan jadi follower ku..
tho baru 50 orang yg follow blog ni
tu dah cukup menyuntik semangat ku utk blogging..
Sedikit sedikit lama2 jadi bukit..
Hanya Allah sahaja yg dapat membalasnya..
InsyaAllah..


6 comments:

neollene said...

err.. saya tak suh awak publish website saya taw. manyak malu laaa..ish2. seni buah kopi? haha hapo la.adeh malu den. T__T huhu

semoga bisnes anda terus maju! ahak!

Kalamhati said...

alaa saya tolong promote jer..hehe

bisnes kencang utl paidee..ahaks

Kuman Chaos said...
This comment has been removed by the author.
Kuman Chaos said...

err.. sorry terdouble post lak... saya jadi pengikut no 50 + 1 la ek...
seni buah kopi?
Selamat Hari Raya Aidilfitri 1431H dari saya

Kalamhati said...

hehe nak 50 gak ek..
tq kuman chaos!..=)

diriku said...

he2..tahniah..hepi blogging =]