Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Thursday, September 23, 2010

Bangga?

Alhamdulillah prestasi blog ku agak memberangsangkan terutamanya utk bulan September..Dari hanya puluhan pengunjung hingalah setiap hari lebih dari 100 yg berkunjung..Terima kasih semua!Anda kunjungi saya..insyaAllah kunjungan anda pasti berbalas..ukhuwah yang sentiasa bersambung..

Pengunjung lebih dari 100 setiap hari dah cukup ramai dah
tu bagi blogger baru lagi picisan macam diriku ini


Bangga?tak bangga pun..cuma excited sebab makin ramai kawan..tho dah lama wujud blog ni tapi baru tahun ni terbuka hati utk serius berblog..Rasa nak berkongsi apa yg ditulis secara terbuka..

Bayangkan cemana kurasa bila tengok 1st BE yg Nuffnang bagi!.Tho hanya 75sen tapi ku cukup happy..Macam tak percaya tulis blog..orang boleh bagi duit kat kita..Dan BE terkini ku ialah...


4 inggit tu dah cukup untuk beli nasi ayam tau..=D


Sikit?Banyak dah tuu..hampir 2 bulan join Pakcik Nuff..Dan satu yang ku sedar..moral op de story yg ku dapat ialah erti sesuatu usaha..Tanpa usaha takkan ada hasilnya..Orang yang usaha lebih..maka lebihlah pulangannya..Betul tak?Banyak testimony yang kita tengok kan?..Cemana blogger2 yg dah berjaya ni buat utk sampai ke tahap mereka sekarang..

Bukan hanya goyang kaki, then duit masuk..Posting mereka setiap hari berpuluh2..Untuk tarik pengunjung mereka amik masa setahun dan lebih..So, kita yang baru ni, jangan kecewa kalau blog kita tak ramai pengunjung..Usaha dan terus usaha..Ikhlas kan diri..Dan yang paling penting belajar dan terus belajar..Penuhkan ilmu di dada..insyaAllah..Takkan kecundang..

Selamat blogging..=)


5 comments:

DKosongLapan said...

Tahniah.....
ceghite kite hampir same....
awok mule berblog tahun 2008...
tapi tak ektip....
tahun 2009 takde entri langsong....
tahun 2010 bulan 8 baghu setat ektip balik..... banyak yan gawok kene belajo lagi ni.....

Kuman Chaos said...

haa.. betul tu.. takde jalan mudah selain dari usaha... tahniah...
kuman "jutawan" Entry

Kalamhati said...

DKosongLapan:
tq! btol ckp awok..insyaAllah sy akan belajo dan trus belajo..=)

Kalamhati said...

Kuman Chaos:
tq gak..sama2 kita usaha!..=)

KhaiZa said...

Betul tu... tak de usaha maka tiada lah hasilnya. Kejayaan tak kan datang bergolek...