Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Friday, January 20, 2012

Izwan Pilus Meninggal Dunia..

Innalillahi wa inna ilaihi rooji'uun..baru dapat perkhabaran ni dr tweet..Semoga rohnya dicucuri rahmat.

Hmm dia sakit apa ye?btul KH taktau dia sakit...terkejut gak la..

Sesungguhnya mati itu pasti..bila tiba saatnya..takkan tertangguh..


Published with Blogger-droid v2.0.3

20 comments:

Dr Hafiz said...

Salam perkenalan.. Kalau tak salah saya izwan pilus ni dulunya seorang penyanyi kan?

Aby said...

dgrnya pasal lung imfection.

Tinta Emas said...

fb dia pun penuh ngn ucapan al fatihah..

Nasra said...

tak kenal sgt dia ni..ape pn takziah

Nasra said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Nasra said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Eri-chan said...

kenapalah takziah kat FB dia ek..

kayrool said...

dia dh.. kita pula bila..?

zarra said...

izwan pilus abg kepada aril af7...sbb demam panas yg bpjgan..then jangkitan kuman..alfatihah..

Topijerami90 said...

semoga jasadnya tidak diseksa di alam satu lagi

insyallah

ieda said...

alfatihah ..
oo abang aril AF
baru perasan masa di akademi ada aril sebut pasal abang dia ..

izfanora said...

innalillah.. baru je dgr khabar tue.. semoga arwah di tempatkan di kalangan orang yang beriman..

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Alfatihah ... Moga rohnya ditempatkan di kalangan orang2 beriman

Citarasa Rinduan said...

al fatihah

salam takziah buat family arwah......

eiela said...

takziah buat keluarga arwah.

MOH KEMBARA said...

Salam Cikgu,

Al-Fatihah utk arwah...semoga dicucuri rahmat. Namun langsung tak tau dia ni sapa...penyanyi ke pelakon?

♥cmª shIemª♥ said...

kene jangkitan kuman..
alfatihah bt arwah~

ctpayong said...

alfatihah. semoga di tempatkan bersama-sama mereka yang dikasihi Allah.

eelobor said...

Al-Fatihah.... salam takziah buat keluarga arwah

Kalamhati said...

Sama2 kita sedekah Al-Fatihah..semoga rohnya dicucuri rahmat Allah..amin