Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Monday, October 3, 2011

TEASER: INDAHNYA TERENGGANU..



Sebagai pembuka kata..eceh!hehe
Nantikan more pics ronda-ronda Terengganu..
Tengah cari mood nak ketuk keyboard lagi ni..
Skang mood mengunyah kepok lekor..ekekeke



17 comments:

Amirah Adnan said...

rindu terengganu :)

abah khalisha said...

nice picture

~izan~ said...

kak wan g terer,izan baru terkedek2 hehe..

lama dah tak gie tganu...

Syazwan Che Deraman said...

indahkan negeri saya?

Boku no Blog said...

Salam Ziarah,..

Elok nian nich blog,..

azieazah said...

Rindunya nak pi Tganu. Lama dah tak pi melawat Tganu. Dan borong Kepok Lekor!

eelobor said...

sabah & sarawak belum sampai lagi. entah bila la sampai sana..... terengganu dah banyak kali

exora said...

terengganu skrg memang indah...
x spt dulu, xda apa sgt..tp skrg
semua tmpt cantik..

ariana said...

memang tghanung kita indah pemandangannya..makanan pun sedap2 weh..:)

Salwa said...

Pernah singgah sekejap je Terengganu. Tak sempat nak menikmati pemansangan.huhu.

whitecappuccino said...

makan puah2 deh?

KaK LimAh Si SupiR said...

putih cantek j masjid tuuu ^_^

ieda said...

amboi2 .. jgn lupe kopok lekoor ke kite dehhh ! :)

ayuyuuu :) said...

keropok lekor!

wahhh rinduuu.

rinduu nak melawt terengganu juga :')

♥cmª shIemª♥ said...

sgt sgt sgt sgt cantik.... :)

aizamia3 said...

masa pergi bercuti baru-baru ni, tak berkesempatan nak pergi ke masjid terapung..

Izan Ishak said...

suka tgk gmbr akak...cantik2...

tak sabar nak tgk entry seterusnya...