Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Friday, September 2, 2011

PELIK TETAPI BENAR | Telur Kuning Kembar?



Bukan sebiji tetapi 3 biji telur!Ni sehari before aidilfitri..
Bonda KH nak buat kuih..Dia pecahkan telur dan
tiga2nya telur kuning berkembar dua..huhu
Dia cakap jarang jumpa banyak sangat
telur kuning kembar macam ni..Subhanallah!



13 comments:

aku budak kecik said...

kitorag pernah dapat ~ hampir de hole teloq dalam kotak teloq tu, semua double a.k.a kembaq ~ beruntung dapat ~ :)

aku budak kecik said...

kitorag pernah dapat ~ hampir de hole teloq dalam kotak teloq tu, semua double a.k.a kembaq ~ beruntung dapat ~ :)

nazirulhazwan~ said...

kalau makan tu mesti dapat anak kembar kan kan.hahah:P

whitecappuccino said...

banyaknya telur kembar..tak pnh jumpa

cikgu isza said...

orang tua kata macam tu lah..
siapa nak dapat anak kembar.. cari makanan yang kembar2..

Bukan nak timbul isu - Jangan anak-anak jadi mangsa | Semekar Kasih

S..U..D..@..I..S said...

ibu mengndung kalu mkn nnt dpt ank kembar...huhu
ada yg suka..

ieda said...

aah lah beb ... ieda pun x pernah jumpe selalu tu satu biji je .. ermm x per keajabian aidilfitri .. :)

wann ieda nak login nuff x lepas .. asal erkk nuff prob ker huhuh :)
nie onlione dari kedai tenet nie ekekke

teratai said...

kalau anak tu,untung 3 kali bsalin dpt 6 terus...he,he..:)

IMANSHAH said...

ketak dekat2 kembar lah

aizamia3 said...

subhanallah cantiknya..
pernah dapat telur yang telah direbus pada bahagian dalamnya ada 2.. tapi tak pernah lagi jumpa yang macam ni..

Jo Qusary said...

tapi takut jugak kalo2 kembar disebabkan suntikan kimia... sebab ayam daging pun diorg selalu suntik hormon estroegen kat bhgn tengkuk supaya mampu bertelur lebih byk dan lebih lama...

Jo Qusary said...

silap... ayam telur... dan perasan tak ayam telur komersil tak pernah nampak yg lain rupanya selain drpd berbulu warna putih? klon ke?

alinac lover said...

waaa kagum!