Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Saturday, August 27, 2011

Khatam Al-Quran Ramadhan 1432H | Alhamdulillah

Salam 'alaikum...

Sebelum balik kampung, nak tepek dulu gambar-gambar Majlis Khatam Al-Quran kat sekolah KH semalam.. Alhamdulillah majlis berjalan lancar seperti yang dirancang.

Bacaan doa dari Ustz Hairi..


Banner recycle..huhu tak baik membazirkan..huhu


Bos bagi ucapan..i loike kalu bos bg ucapan..ringkas dan padat..hehe


Hampir separuh murid tidak hadir..Dah balik kampung ler ni dorang..
Bos siap cakap seronoknya kalau jumlah murid banyak ni je..
sangat2 ideal..senang nak kontrol..hehe


Ustz Nazri selaku Naqib Khatam Al-Quran


Murid Tahun 6 yang berjaya khatam Al-Quran






Sejuk hati tengok..Generasi Al-Quran..insyaAllah


Kecil-kecil cilipadi ni..


Bos menyampaikan cenderahati kepada peserta Khatam..


Salah satu dari cenderahati yang diberi..Kurma


Salam jama'ie (beramai-ramai)


Lenguh tangan mak nak!hehe macam retis je rasa..


Jap lagi KH akan bertolak balik kampung bersama-sama dengan abang dan adik..
3 buah kereta semuanya..Doakan perjalanan KH selamat ye..


Wassalam..

8 comments:

Citarasa Rinduan said...

alhamdullilah, bila lihat gambar ini.. banyak kisah silam saat akhir ramadhan di sekolah..
kami sama2 menghidupkan al quran.
moga trend ini berlanjutan hingga akhir zaman.. amin

ariana said...

oh..kalam hati ni kat Jaya Gading je ye..:) Selamat hari raya dan selamat pulang kekampung ye..

alinac lover said...

SEJUK PERUT MAK DORG

Ann Ishak said...

selamat hari raya KH...semoga raya ini di sambut dengan meriah seluruh keluarga

azieazah said...

Ramadhan berlalu, Syawal menjelma,
Sedih terasa di celahan gumbira,
Hari Raya dirai bersama,
Tersilap kata ampunkan saja.

Selamat Hari Raya
Maaf Zahir Batin

eelobor said...

siapa berbaju merah menjadi latar ketika bos menyampaikan cenderahati? huhuhuhuhu...

kakchik mesti menjadi jurugambar eh?

MulutPayau said...

selamat hari raya dan selamat pulang ke kg...

IMANSHAH said...

selamat hari raya..dok dang nak g jalang