Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Friday, July 29, 2011

Norman Hakim & Memey Suhaiza Bebas Tuduhan Khalwat




KUALA LUMPUR: Pasangan pelakon, Norman Hakim dan Memey Suhaiza dilepas dan dibebaskan dariapda pertuduhan berkhalwat, tiga tahun lalu. 
Hakim Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur, Salehan Yatim membuat keputusan itu selepas berpuas hati pihak pendakwaaan gagal untuk membuktikan prima facie terhadap pertuduhan.Norman dan Memey yang hadir bersama pada pukul 9.30 pagi Jumaat, menangis sebaik sahaja keputusan dibacakan.


Sumber: mStar Online


************
Baguih la..jadikan sebagai pengajaran. Kahwin la cepat-cepat ye. Benda yang baik ni jangan ditanguh2 lama..Kurang sikit fitnah. Jangan kecoh-kecoh lagi pasni. Letih nak baca. Asal bukak paper je citer pasal masalah rumahtangga retis..huhu (eh emo lak cik KH ni..tak pepasal lak dia..hehe)

5 comments:

~izan~ said...

sungguh la kak,skrg ni asyik kisah retis cerai kawen..yg kawen tu bagus la yg lagi satu tu xbagus huhu...

ni depa nk kawen 12juta plak kos tajaan tu hehe

eelobor said...

emmm....dah jodoh depa

D_08 said...

elok sangat le deme berdue ni kawen.....lame2 sangat jadi buah mulot oghang......

ieda said...

kita doakan baik2 jeee utk mereka kan beb ! :)

Green Apple said...

baguslah... moga jodoh lepas ni berpanjangan...