Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Saturday, July 9, 2011

KENAPA MEREKA BERHIMPUN??


(sumber dr Google)
Eh!kenapa ramai orang berkumpul kat situ??!!
Dorang watpe bersesak-sesak tuu..
Ikh!!teropong sikit..

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


!

!

!

!

!

!

!!!!!!!

!!!!!

!!!

!!

!

Laaaaaa.....




Ada PC Fair ropanyaaa..Ingatkan apa tadi..
Baguih2..elok bersesak-sesak kat tempat-tempat mcm ni
dari pi bersesak kat tempat yang mengundang bahaya..
Jangan cari masalah ye..
Ingatlah orang yang tersayang...
(Eceh cem iklan JPJ lak..haha)

PEACE!!

An-nazhoofatu minal Iman!KeBERSIHan itu separuh dari IMAN!
Jom kita pakat2 BERSIHkan hati kita..
BERSIHkan rumah kita..
BERSIHkan kereta kita..
BERSIHkan kucing2 kita..
Agar kita terhindar dari segala penyakit..=)


19 comments:

IMANSHAH said...

haha saya pun tadi berhimpun di padang hoki

sarah-najwan said...

hehe..ambo berhimpun kat umah..acara tidooo..

lepas asar pi 10-10..beli baju melayu anok wat gi skoloh agama..ehhe

Citarasa Rinduan said...

ayu acara berhimpun di citarasa rinduan..
sesak..
tak apa.....
janji pelanggan puas hati..

Lelord said...

himpun kat umah jek ni, panas ooo doha, petang sket baru kuo

p/s: sedih dgn apa yg berlaku ditanahair

JIJI YU said...

kat KB pon ramai berimpun ini hari..sale sale

sha a.s said...

Bersih jiwa, semuanya insyaAllah akan baik2 saja kn kak :)

Kalamhati said...

>>Imanshah:
baguh2..ado pekdoh jugok tu..hehe

Kalamhati said...

>>ummi sarah-najwan:
hehe baik tido dumoh la weh..buleh rehatkan badan..

amboi kayo la 10-10..hehe

Kalamhati said...

>>Ayu:
bagus tu ayu..
cari rezeki yg halal..salute ngan ayu!!

Kalamhati said...

>>Lela:
huhu kena jaga kesihatan kan..panas sgt ye kat sana..

memang sedih..harap segalanya kembali pulih

Kalamhati said...

>>Jiji:
hehe jiji pun memenuhkan diri di tempat sale tu ko?

Kalamhati said...

>>Sha:
u're rite dear!insyaAllah semuanya baik2 bila jiwa kita suci bersih..=)..sentiasa bersangka baik

eiela said...

hari nih bersihkan rumah je.

Latest Entri :
Confirm Bersih

aizamia3 said...

BERSIH yang langsung tak bersih, kotor ibu negara.. malunye..

azieazah said...

Ehh PC Fair dah start eh? Laaaa... ingatkan minggu depan baru start.

Banyak tertinggal lah saya ni. Tertinggal di barisan belakang. hehehe


Sembilan Haribulan Julai: Rupanya Aku yang Terkulai...!

Niena Pengembara Ilahi said...

haaa.. tu la baik mai tmpat yg cmni jer

♥cmª shIemª♥ said...

hehe..pc fair upenye...

betul tu kak...
BERSihkan segala2 yg ada pd diri kita.. hepy weekend! ^_^v

msredcheesecake said...

Cik kh,
Pcfair mana nie?

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

awalnya PC fair.. kat mane ni..?
bukannya selalu PC fair bulan 4,8 & 12 ke.. huhu~