Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Sunday, April 3, 2011

RM700,000.00 BERJAYA DIKUTIP: DATUK LEE CHONG WEI CATAT SEJARAH TERSENDIRI..

Tahniah diucapkan kepada Datuk Lee Chong Wei kerana berjaya mengumpulkan sebanyak RM700 ribu untuk charity yang dibuat di majlis lelongan barang-barang yang digunakan oleh Chong Wei sewaktu Kejohanan All England dan kejohanan-kejohanan lain..

Dan yang paling mengejutkan, jualan raket Yonex yang digunakan oleh Chong Wei sewaktu menjuarai All England berjaya dilelong dengan harga RM200,00.00!Kalau tak silap pendengaran KH sewaktu Buletin Utama tadi, raket tersebu dibeli oleh seorang individu dari Pekan, Pahang..

Pujian harus diberikan kepada Datuk Lee Chong Wei kerana berjaya mengadakan program charity ni..Mungkin ini akan menjadi inspirasi kepada ahli sukan lain untuk beramal..Siapa tahu lepas ni Datuk Nicol atau bintang bola sepak lain pula yang beramal kan?

Kita semua pun boleh menderma dan bersedekah..Tak payah tunggu kaya kan?Ada sikit kita bagi sikit...Ada banyak kita bagi banyak..Ikut kemampuan..Yang penting ikhlas..Kerana tangan yang memberi itu lebih baik dari yang menerima..Hari ini hari mereka, mungkin hari esok mereka pula membantu kita..

7 comments:

whitecappuccino said...

Tahniah! banyak tu.

eelobor said...

memang betul apa yang di dengar tuh. memang collection semua 700k dan utk raket 200k. bagus datuk lee nih, ambo puji sikap dio tuh

ISZA said...

harga raket tu memang tak dijangka..
apa2pun tahniah atas usaha beliau..

Unknown said...

selamat malam kalamhati

ayu kan, support habis dato dgn sikapnya

dan..bab harga reket tu...biasalah..subjek utama sure yang terbaik

☾SHiemaCMa786☾ said...

setuju ngan akak..sokong artis2 @atlit yg buat jualan amal ni..tahniah utk beliau!

nuriz said...

wow sungguh dasattt ni. bagus ye buat amal camni

IMANSHAH said...

kaya nya org yg beli