Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Tuesday, December 7, 2010

Jom Join BlogLarian..

Diriku telah ditag oleh tiga orang blogger sekali nampaknya..Macam seronok gak join ni..So ku menyahut seruan tag dorang..hehe

Mereka yang sudi tag diri adalah:


  1. Ziela@SimplestZiela
  2. Miss Yaty@Sophisticated Girl
  3. Mumumoew@Meoewingcat91
Syarat-syarat dia senang je..Meh kita tengok





1) 
 Letak banner ni dan link kan ke http://bloglarian.blogspot.com/ (Done!)

2)  Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan)

dengan cara ini saya dapat berkenalan dengan rakan-rakan blogger, dapat menambah ilmu saya melalui pembacaan entry-entry dan menambahkan kemahiran saya dalam berblog.


3)  Follow  Bloglarian (Done!)

4)  Tag 3 orang atau lebih rakan

Nak tag:



5)  sila beritahu rakan yang anda Tag melalui comment

6)  Tinggalkan link post anda di comment entry ini... 

7)  peserta akan di listkan ke dalam BlogLarian mengikut turutan..

8)  tiada tarikh tutup buat masa ini



Kalau berminat nak join, klik SINI



9 comments:

Nur Azila Ismail said...

hihi . tq akak . jom lari !

nazirulhazwan~ said...

saye nk buat blogpecutan plak la nati:P

Solihin Zubir said...

menarik!
makin byk yg sudi sediakan platform utk memudahkan kita ziarah menziarahi.. :D

sarah-najwan said...

saya pom nk berlarian jugak nati n3 malam..ehhee

srikandi mie said...

ape benda nya nie,..?mie tak bape paham,..;p

Kalamhati said...

>>Ziela:
hehe berlari-lari bersama!

>>naz:
jgn tak buat naz!akak tunggu!hihi

>>solihin:
huhu betul tu..rajin dan baik hati sungguh mereka2 ni..=)

>>ummi sarah-najwan:
bereh kak..lari malam2 pun buleh kuar peluh gak..hihi

>>Mie:
mie baca penerangan kt blog tu..nnt mie akan faham..=)

eiela said...

saya pun dah join jugak

Latest Entri :
Salam Maal Hijrah 1432H

Kalamhati said...

>>eiela:
sama2 kita meriahkan..=)

Muka Haluih (MH) said...

Syukran ya Akak! =)