Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Thursday, November 18, 2010

Hari Raya Pun Buang Anak..


Bukan buang anak ye..tapi anak kucing!huhu..Sabar je lah..nasib baik tak kena gilis ngan tayar keretaku..Hari raya pun tak insaf gak..Buang anak kucing tapi tak buka guni tu.. Anak kucing tu terperangkap dalam guni tak boleh keluar..huhu tu sebab keretaku berselisih dengan kereta lain..Then ku ke birai jalan..tp nampak cem ada guni kat depan..

Abang kereta yg berselisih tu siap kuar kereta dan tolong alihkan..Dan dia terkejut bila buka guni tu ada anak kucing..huhu sabau je la..Jangan la aniaya binatang gitu tho taknak pun..Lepaskan elok-elok..

Moral op de stori, jangan buang anak..walaupun anak kucing..huhu

6 comments:

imanshah said...

lorgh, ingat kes buang bayi

eelobor said...

jaga2 dengan anak mata.... hihihi

whitecappuccino said...

nasib baik tak mati lemas dlm guni..

cikgu isza said...

nasib baik buka nampak anak kucing.. klo anak orang lagi haru..

Kalamhati said...

>>imanshah: huhu wat saspen je kan..akak lg saspen bila nmpak guni tu gerak2 mula..dibuatnya betul anak org memang haru..

>>eelobor: hehe anak mata ek..=p

>>white cappucino: tu la pasal nasib baik tak mati kucing tu

>>Isza: huhu kalu anak orang memang gabra gak la semalam kot..nak2 kalu dah tak bernyawa..huhu tak sanggup

Solihin Zubir said...

ish.. apa punya manusia la...
nak buang, buang la kat pasar.. hehe..