Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Saturday, October 23, 2010

Siapa nak?


Makan strawberi jom!hehe..kat pasar malam Brinchang skarang..fuuh ikut hati macam2 nak beli tapi kudrat nk membawa barang tu yg kureng..beli jagung ngan keledek je dah nak terputus jari membimbit..huhu

11 comments:

Nur Azila Ismail said...

nak3 . sedappp :)

eelobor said...

best nyer...ada apa2 tak utk kita?

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

hahahahahahhahahaha


akak tak kira,,,,awak kena bagi gak...awak kena bagi juga...free ker kena bayor ker.....


wajib tau....
mengidam nie

Danial Ikhwan Jaafar said...

lawa plak merah strawberi tu...hehehe

pena said...

wah.. bestnya mkan strawberi..

cikgu isza said...

kalau mak buyong nak.. kena hantar gak ni..
;)

noreed said...

wah merah meranum strawberry tu. mkn kat atas sane sedap manis, bwk turun jd masam

Solihin Zubir said...

owh no.. sy rindu cameron.. huhu...

Bro Amir said...

Haha.. buleh kirim ngan saye.. hari2 pon saye leh daki cameron tuh.. cuma 1jam stengah dari kuala Lipis.. haha

Kalamhati said...

>>Zila: hehe sedap kalu makan kt atas sana..bila wat turun masam..


>>eelobor: amm ada beli stroberi kt awak..tp smpi je kt umah td..dah lembik..jadi sy tolong makan..hihihi guwau je


>>Sis Ayu: alamak wajib ek..kalu pos kang nnt smpi2 stroberi dah jadi jem..hehe cair!


>>Danial: Dunt ever judge a strawbery by its color!ahaha..hakikatnya masam!=D


>>Pena: jom2..ada lg sikit ni..=p

>>Isza: Alamak!mak buyong mengidam la plak..ikh nak anto kang tak sempat mkn dh buruk..yg kering ada..nak tak?

>>Noreed: btul tu..bila smpi umah..makan dah tak sesodap mkn kt atas sinun..huhu

>>Solihin: jom kita pegi!solihin blanje akak!hehe

>>Bro Amir: whaa i lupa la u dekat je..bleh la i kirim kt u kalu teringin nk makan..hahaha

Gayahspears said...

adesssssssss.. akak nih saje buat Gayah terliur taw :( nak...........