Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Tuesday, October 19, 2010

Makan bila lapar..berhenti sebelum kenyang..

Haaa kan dah tak larat nak solat dah..sapa suruh makan tak ingat dunia..ish ish!biasa ni makan banyak ni!Cubit telinga karang baru tau..

Jangan tiru cem dia ni tau..tak elok..

Inchik Google pinjam jap ye


12 comments:

Nur Azila Ismail said...

hehe . macam nak bersalin je katak tu kak

Kalamhati said...

haha ha'ah mcm ngah salit pewut nak bersalin je!ahak

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

eik...macam tau jer..sis blogging dengan menyuap umai..hahahhahah...mulut sis?


pun ada makanan juga..tolong..hahahha

Kalamhati said...

>>>Sis Ayu: hahaha kebetulan lak..hik!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hahaha..sian katak ni,berbuka puasa mkn jgn lah banyak2..!!!

Kalamhati said...

>>>Miza: hehe dia tak posa pun..tp lebih daro org posa makan nya..hihi

eelobor said...

tengok katak nie, teringat pada seseorang. har har har

Kalamhati said...

hehehe sapa tuuuu?..=D

Ciklinn said...

blurrpppppppppp kenyang tgok katak tu... hahaha

Kalamhati said...

>>>Ciklinn: hihihi sabo je ciklinn ni!=p

alinac lover said...

pijak perut dia oke x? hehe kejam ni..

Kalamhati said...

>>>yong: errk ganhnya yong..hehe nnt meletop lak perut dia..ekeke