Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Tuesday, October 5, 2010

Anda pengunjung bertuah!!



Saja je tunda kan pengumuman ni..hehe bagi seprais sikit..

Tahniah kepada pengikut saya yang ke 100!





Dengan sukacitanya saya akan bagi hadiah la utk dia..
Hadiah dia rahsia laa..hehe
takde la..tu terpulang kepada tuan punya badan..
Dia nak topup ke sumting yg lain..
Lagi senang topup koot..hehe

Ni kira pembuka rezeki la..hehe mana tau pasni rezeki melimpah ruah kan..
Sedekah tu kan penyubur rezeki..hehe

Sila PM saya contact number or pe2 yang patut utk saya hubungi k..


Terima kasih dan tahniah kerana jadi follower blog hindustan hingusan saya ni..huhu


4 comments:

^m.r.s. f.a.r.i.z.a.l^ said...

hehehe!
tak sangka pulak betul2 akak nak kasi hadiah!;) mekaceh byk2 yer akak, same2lah kite support menyapport sesame blogger!;)
hiduppp akak! hehehe..

email saya ; fateh_shuhay@yahoo.com

Kalamhati said...

hehe no problem!

sesama la kita..=)

Ejen 010 said...

alaa..nak adiah gak kak...
=D

Kalamhati said...

hehe Ejen010 kena tunggu jadi follower ke 1000..hik!