Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Monday, January 16, 2012

Misteri Poligami..jeng.jeng

Bila sebut je perkataan keramat ni mau tersedak para isteri kan?..huhu


Nak tau lebih lanjut?Haa dapat Solusi isu terbaru. KH tengah tekun mentelaah ni,sementara tunggu nak masuk kelas..hehe

Kecoh kat dalam bilik guru ni..hehe isu hangat!


Published with Blogger-droid v2.0.3

15 comments:

Mila@Rimbun said...

biarlah ianya misteri hahaha.. teringin jugak nak baca solusi nii

pha is said...

sesungguhnya setiap ketentuan Tuhan itu ada hikmah yg tersurat dan tersirat.. hehehe

atuk said...

Assalamualaikum KH

nak beli laaaa....he he (ada berani kaa)

Aki said...

errr. masi tak paham.. nape nak poligami?? ho ho ho..

Ayen... said...

isu yg sentiasa hangat....ihiks.

eelobor said...

huhuhu.... nak kena dapatkan segera nih

Hanis MY said...

memey hangat la isu goni... sapola nak bermadu huhu....

Iffah Afeefah said...

aik ade lak bku tu ish

aimaniman said...

biarlah tinggal misteri.. akak rasa yg misteri ialah yg berpoligami tu, poligami x misteri sbb dah tau maksudnya, yg berpoligami tu sbb x sedar tup2 dah pun... isshhh

Woofer Storm said...

poligami..

kwin 4 boleh?heheheee slmt mlm sis^^

Kakzakie said...

Kalau satu tak terurus tak usahlah cari penyakit dah menambah lagi...

♥cmª shIemª♥ said...

misteri poligami??
huhu

Izan Ishak said...

betul tu kak... setiap yg berlaku pasti ada hikmah di sebaliknya.

blm sempat lagi beli solusi terbaru ni...

aizamia3 said...

ada masa nak g kedai jap.. ;)

whitecappuccino said...

tak siapa yg minta namun ketentuan Ilahi siapa yang menduga..